Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Podcasty pozwalają poznać świat 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym są Podcasty Opisz gdzie można umieścić Podcast aby był dostępny dla internautów Opisz co jest potrzebne aby nagrac podcast Znajdź informację jaki mikrofon nadaje się najlepiej do tworzenia podcastów Opisz kr&oacu…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 542

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Logo Atari ma związek z Górami Kaczawskimi 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz gdzie są Góry Kaczawskie. Opisz czym jest Korona Kaczawska. Opisz czym jest Korona Gór Kaczawskich. Opisz skąd wg Ciebie teza projektu. Opisz co wyróżnia Góry Kaczawskie od innych pasm…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 520

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: W grze niesymetrycznej wygrywa częściej jeden z graczy. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest gra symetryczna. Opisz czym jest gra asymetryczna Opisz czym jest gra sprawiedliwa. 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Napisz program, który rozegra 10000 partii sam ze sobą w grę JASYR robiąc losowe…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 513

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Język XOJO jest prosty 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest XOJO Opisz do czego służą metody .toString .toInteger Opisz jak działa instrukcja IF Opisz czym jest tablica Opisz czym jest pętla For Opisz czym jest pętla While Jak można wykorzystać XOJO przy zadaniach typu Internal (tylko klas…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 521

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: Programowanie obiektowe zmienia sposób myślenia programisty 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest GITLab Czym jest Branch Po co się tworzy repozytorium Czym się różni GITLab i GITHub 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 537

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Dzięki API możemy rozwijać naszą aplikację 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest API Czym jest JSON Co ma JSON wspólnego ze znanym VideoBlogiem z branży IT Kiedy API jest płatne 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który zaprezentuje możliwości pobrania danych z API i wyświe…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 536

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: Programowanie obiektowe zmienia sposób myślenia programisty 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest programowanie obiektowe Czym jest klasa Co jest obiekt Czym jest hermetyzacja Czym jest asocjacja Czym jest dziedziczenie 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 535

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: Aplkacje oparte o FrontEnd i BackEnd są wydajniejsze 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest architektura Aplikacja - Baza Czym jest Architektura Aplikacja Front - Aplikacja Back - Baza Co jest potrzebne do stworzenia architektury Front-Back Czym jest GITLa…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 534

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: CSS zmienił sposób tworzenia stron 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest HTML Czym jest CSS Jak działa CSS Przykładowe rozwiązania 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który zaprezentuje możliwości CSS. Całość części prakty…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 533

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Bootstrap jest pomocny 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Kto wymyślił Bootstrap Czym jest responsywność Jak działa Bootstrap Czym jest CSS 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który zaprezentuje możliwości Bootstrap. Całość części praktycznej należy również zaprezentować…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 532

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: Technologia Cookie ma wady 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czy są ciastesteczka Do czego są wykorzystywane ciasteczka Jak i gdzie zapisywać ciasteczka Jakie są wady i zalety ciasteczek 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który zaprezentuje zap…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 531

Projekt jednoosobowy

Projekt dla wyłącznie dla klas czwartych 1. TEZA: Metoda POST jest lepsza niż metoda GET 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym są formularze w sieci WEB Czym jest metoda GET Czym jest metoda POST Jakie są wady i zalety każdej z metod 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Należy stworzyć projekt który zaprezentuje…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 530

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Bajtek i RadioKomputer nie miały wpływu na rozwój informatyki w Polsce 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać jak opisać historię pojawienia się w Polsce 8-bitowych Atari, ZX Spectrum, Commodore. Należy opisać jak opisać historię pojawienia się w Polsce 16-bitowych Atari ST  i Comm…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 504

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Zimna Wojna ma swój odpowiednik w informatyce. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym była Zimna Wojna Opisz czym był wyścig kosmiczny USA-ZSRR Opisz konflikt 8bit Atari - 8bit Commodore. Opisz konflikt Atari ST - Amiga. Opisz konflikt Windows - Apple…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 497

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Stack Overflow to najlepsza strona dla programisty. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest Stack Overflow Zadaj pytanie na Stack Overflow i poczekaj na odpowiedz, screeny z odpowiedziami załącz w projekcie Na Stack Overflow poszukaj trzech rozwiązań tego samego problemu w różnych języ…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 493

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Shōgi pod względem trudności gry można porównać do szachów.. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasady gry Shōgi. Należy opisać różnicę pomiędzy Szachami a Shōgi. Należy podać informację o turniejach Shōgi w Polscel. Należy narysować schemat planszy do gry. Należy wyja…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 492

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: MorphOS spełnia wymagania nowoczesnego systemu operacyjnego. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz krótką historię powstania firmy Commodore. Opisz czym jest Commodore Amiga i jak pojawiłą się w stajni Commodore. Opisz czym jest Workbench. Opisz czym jest MorphOS i jakie ma wady i zalety. Opis…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 490

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Sztuczna inteligencja gra lepiej niż człowiek. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest sztuczna inteligencja. Opisz jak zbudować sieć neuronową, skąd wiadomo ile warstw i ile neuronów używać. Opisz czym jest Alpha GO. 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Zaprojektuj i wykonaj sieć neuronową grającą w…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 485

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Używany język wpływa na sposób myślenia. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym jest hipoteza Sapira-Whorfa - jej wady i zalety. Czym jest język klingoński i jak brzmi w nim tytuł tego projektu? Czym jest język esperanto i jak brzmi w nim tytuł tego projekt…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 481

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Czarne dziury i tunele czasoprzestrzenne są zgodne z teorią względności. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Kto to Stephen Hawking? Kto to Kip Thorne? Opisz zasadę powstania pierwszego zdjęcia czarnej dziury. Co to takiego napęd zarodnikowy? Co to takiego napęd WAR…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 480

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Dług technologiczny ma poważne konsekwencje. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest dług technologiczny. Opisz trzy pozytywne i negatywne sytuacje wybranych państw związane z długiem technologicznym. Opisz jaka jest sytuacja naszego kraju w związku z dł…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 479

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Potrafię wykorzystać otwarte dane do analizy. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Czym są bazy danych? Czym jest tabela, zapytanie, rekord, pole? Czym jest encja, kwerenda, krotka, argument? 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Pobierz ze strony dane.gov.pl trzy zestawy danych i wczytaj je do twojego programu lub innego…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 473

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: GPS to nie tylko zabawa ale również nauka. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasadę działania GPS. Należy opisać cztery pomysły (każdy na 1 stronę) jak można użyć GPS do nauki na czterech różnych przedmiotach w szkole. 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Używając strony www.leszczynskie.ne…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 344

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: System GPS można użyć do promocji turystyki. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasadę działania GPS. Należy opisać trzy pomysły (każdy na 1 stronę) jak można użyć GPS do promocji w turystyki w wybranej gminie. Należy dla każdego pomysłu stworzyć plakat A4 reklamujący dany pomysł. 3. CZĘŚ…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 341

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Sposób nauczania nie ma znaczenia w przyswojeniu wiedzy. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać system szkolnictwa w Polsce. Należy opisać system szkolnictwa w Wielkiej Brytani. Należy opisać system szkolnictwa w Finlandii. Należy opisać system szkolnictwa w USA. Należy opisać czym się…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 297

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Informatyka zmieniłaby się niewiele, gdyby historia firm Apple i Microsoft potoczyła się inaczej. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać postać Steva Jobsa. Należy opisać postać Steva Woźniaka. Należy opisać postać Billa Gatesa. Należy opisać postać Paula…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 296

Projekt jednoosobowy

Projekt można wybrać tylko w 1 klasie 1. TEZA: Używanie internetu silnie uzależnia. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię internetu. Należy opisać historię polskiego internetu. Należy opisać zasadę działania switcha. Należy opisać zasadę działania routera. Należy opisać czym są sieci LAN, WA…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 293

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Można zbudować zwycięską talię MtG Pauper 40. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz historię powstania gry MtG. Opisz po polsku karty wybrane do swojej talii (nazwa, zdolność i funkcja, koszt) 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA Spróbuj wygrać złożoną talią MtG Pauper 40 z trzema przykładowymi taliami ze str…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 484

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Można napisać algorytm, który zawsze wygra z użytkownikiem w grę Toguz Korgool. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasady gry Toguz Korgool. 3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA W dowolnym języku programowania należy napisać algorytm rekurencyjny do którego w formie liczb wprowadzamy aktualn…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 291

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Zrozumienie zjawiska hejtu zapobiega mu. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Opisz czym jest hejt. Podaj przykłady hejtu (3 zrzuty ekranu) i je opisz co wg Ciebie jest w nich hejtem Opisz możliwe skutki hejtu. Opisz jak można przeciwdziałać hejtowi w szkole (min. 1 strona). Opisz jakie są możliwości praw…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 289

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Należy śmiało dążyć tam, gdzie nie dotarł jeszcze żaden człowiek. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać fabułę serialu StarTrek Enterprice (1 strona). Należy opisać fabułę serialu StarTrek Następne Pokolenie (1 strona). Należy opisać fabułę serialu StarTrek Stacja Kosmiczna DS9 (1 strona). Na…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 284

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Większość firm stosuje poprawnie zasady RODO. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest zasada przejrzystości oraz podać przykład. Należy opisać czym jest zasada celowości oraz podać przykład. Należy opisać czym jest zasada minimalizacji danych oraz podać przykład. Należy opisać czym je…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 281

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Komputer potrafi sam tworzyć ładną muzykę. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest muzyka komputerowa. Należy podać przykłady programów, którymi można stworzyć muzykę (wraz ze zdjęciami). Należy podać przykłady programów, które same generują muzykę. Należy…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 258

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Uzyskanie licencji SWL może być początkiem nowego hobby. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest licencja nasłuchowa. Należy opisać czym jest Polski Związek Krótkofalarski Należy opisać z przykładami czym sa transmisje AM, FM, SSB, CW, RTTY, PACKET, SSTV. Czym jest przelot ISS.…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 204

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Jestem pokoleniem Y. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest pokolenie Y wg Simona Sineka. (min. 1 strona A4) Należy napisać jak Twoim zdaniem na przynależność do pokolenia Y wpływają wychowanie, technologia, brak cierpliwości, środowisko. (min. 1 strona A4) Opisz Twoje przemyślenia d…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 199

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Młodzież jest lepsza w informatyce niż ich rodzice. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać jak rozwijała się informatyka na świecie. Należy opisać jak rozwijała się informatyka w Polsce. Należy wymienić kilka polskich firm informatycznych działających dłużej niż 10 lat i napisać czym się zajmu…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 197

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: W nauce programowania nie ma znaczenia wybrany język programowania. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest pseudokod z przykładami. Należy opisać zasady tworzenia zmiennych w 5 wybranych językach z przykładami. Należy opisać zasady działania pętli w 5 wybranych językach programowania…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 196

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Łatwo stworzyć własną grę komputerową. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać jakie umiejętności są potrzebne aby stworzyć grę. Należy opisać jakie programy są potrzebne aby stworzyć grę. Należy opisać silnik Unreal Engine. Należy opisać silnik Unity. Należy opisać silnik RPG Maker. Należy opi…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 194

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Toguz Korgool pod względem trudności gry można porównać do szachów. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasady gry Toguz Korgool. Należy opisać różnicę pomiędzy Toguz Korgool a grą Mankala. Należy podać informację o Kirgiskiej Federacji Toguz Korgool. Należy opisać info…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 192

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Podstawowe umiejętności programowania starczą do napisania gry RPG. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym są gry fabularne RGP. Należy opisać czym są gry fabularne na komputerze - cRPG. Należy opisać czym są gry MUD Należy opisać czym są gry SUD. Należy opisać historię powsania gry Otchł…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 191

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: W grach dedukcyjnych można określić po pierwszym ruchu zwycięzce gry. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać zasady gry "Letters from Whitechapel" Należy opisać zasady gry "Dracula" Należy opisać zasady gry "Whitehall Mystery" Opisz pomysł i algorytm do zrobienia…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 198

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Sztuczna inteligencja to zagrożenie dla ludzkości. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest sieć neuronowa. Należy opisać przykłady znalezione użycia sieci neuronowych. Należy opisać nowości związane z sieciami neuronowymi. Należy opisać zasadę działania sieci neuronowej (wektory wejś…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 103

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Można się uzależnić od gier. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię gier komputerowych. Należy opisać historię konsol do gier. Należy opisać historię polskich gier komputerowych. Należy opisać jakie jest stanowisko WHO w sprawie gier komputerowych. Należy opisać czy i jeśli są to jaki…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 102

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Windows jest najlepszym systemem operacyjnym dla ucznia. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię powstania systemu Windows. Należy opisać historię powstania systemu Linux. Należy opisać historię powstania systemu OSX. Należy opisać czym jest UBUNTU i gdzie jest wykorzystywany. 3. CZĘŚ…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 52

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Komputer 8-bitowy to tania alternatywa dla potrzeb nauki programowania. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię komputerów Atari i Commodore. Co łączyło te dwie firmy. Co łączyło te firmy z Polską. Należy opisać historię czasopisma Bajtek oraz rubryki "Tylko dla przedszkola…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 51

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Większa ilość danych proporcjonalnie zwiększa czas działania algorytmu sortowania. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać metodę sortowania bąbęlkową oraz metodą sortowania przez szukanie minimum. Należy wykonać schematy blokowe dla obu metod. Potrzebne algorytmy można znaleźć  tutaj. Sp…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 49

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Rekurencja jest zawsze szybsza niż iteracja. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać jakie są rodzaje algorytmów i czym sie różnią. Podać po dwa przykłady takich algorytmów. Należy opisać czym są problemy NP. Należy opisać czym jest złożoność obliczeniowa. 3. CZĘŚĆ PRAKTYC…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 48

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: System GPS ratuje życie i poprawia zdrowie. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię powstania i zasadę działania systemu GPS. Do czego używany jest GPS w nawigacji, telefonach, zegarkach. Nalezy opisać do czego służy program Endomondo oraz Pokemon GO. Należy opisać czym jest Geocaching…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 47

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Aby sprawnie komunikować się ze światem potrzebny jest internet. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy omówić możliwości darmowej komunikacji na duże odległości bez użycia internetu Należy przedstawić historię i zasadę działania sieci FidoNet, America Online (AOL). Należy opisać czym jest BBS…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 46

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Polacy mieli niewielki udział w rozwoju informatyki. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy przedstawić postacie Jacka Trzmiela, Jacka Karpińskiego, Steva Woźniaka, Wojciecha Lipko, Grzegorza Nowaka (Weq) oraz krótką historię komputerów ODRA, Meritum, Mazovia i gry Wiedźmin. 3. CZĘŚĆ P…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 45

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Księga przyrody zapisana jest językiem matematyki. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym są algorytmy ewolucyjne. Należy opisać czym jest algorytm mrówkowy. Należy opisać czym są fraktale. Należy opisać czym jest uszczelka Sierpińskiego. Należy wymienić przykłady, gdzie można spot…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 54

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Nowe zawsze jest lepsze. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać na czym polega downgrade i upgrade. Należy opisać jakie są warunki wykonania downgrade. Należy opisać czym w programowaniu jest repozytorium. Należy opisać czym jest GitHub. Należy opisać co może spowodować nieudana aktualizacja.…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 57

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Nauka logicznego myślenia przez zabawę daje pozytywne efekty. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać jak działa ranking szachowy. Należy opisać kim był Arpad Elo. Należy opisać system rozgrywek pucharowych. Należy zaproponować rozwiązanie następującej sytuacji: 10 graczy gra ze sobą w 5 r&oacu…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 55

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Społeczna odpowiedzialność biznesu jest najważniejsza. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (z ang. CSR – Corporate Social Responsibility) i jakie działania mogą wchodzić w jej skład. Należy poszukać i wypisać wszystkie spółki miejski…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 207

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Da się zrobić grę karcianą lub planszową pozbawioną losowości. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym są gry planszowe w stylu Euro, Ameri i czym są ich hybrydy. Należy opisać czym charakreryzują się gry autorstwa Uwe Rosenberga Należy podać trzy przykłady gier Uwe Rosenberga (po dwa zdję…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 50

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Kryptowaluty mają więcej wad niż zalet. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię powstania Bitcoina. Należy opisać zasadę działania kryptowaluty oraz funkcji haszującej (jakie ma zastosowanie w kryptowalucie). Należy opisać kilka różnych przykładów podejścia do krytowalut…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 238

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Da się ułożyć kostkę Rubika w czasie poniżej 5 minut. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać historię powstania kostki Rubika. Należy opisać dwa algorytmy układania kostki (w postaci zdjęć). Należy opisać inne rodzaje kostek (ze zdjęciami). Należy przestawić w formie tabeli rekordy w układaniu…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 239

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Komputer może udawać człowieka. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać kim był Alan Turing. Należy opisać na czym polega test Turinga. Należy opisać czym jest nagroda Loebnera. Należy opisać czym jest efekt Elizy. Należy opisać co to takiego Chiński Pokój. Napisać recenzję odcinka seria…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 53

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Internet przestał się rozwijać. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać czym jest przeglądarka Lynx. Należy opisać czym jest Gopher. Należy opisać czym jest IRC. Należy opisać czym jest WWW. Należy opisać czym jest Web 2.0. Należy opisać czym jest Google Now. Należy opisać kim jest Youtuber. 3…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 56

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Postać Bombermana z gry Dyna Blaster jest w szkole bardziej znana niż Mario 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA (dokładnie 2 strony bez zdjęć) Należy opisać historię postaci Mario. Nalezy opisać historię postaci Bombermana. Należy opisać i pokazać ekrany z poszczególnych wersji gier w który…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 307

Projekt jednoosobowy

1. TEZA: Klimat starych gier komputerowych zaginął. 2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA Należy opisać pierwsze gry komputerowe z przykładami. Należy porównać wersję tej samej gry na różnych platformach. Należy opisać apsekt sportowy gier. Należy opisać aspekt kulturowy gier. Należy opisać jakie zast…

Masz pytania? Podaj
nauczycielowi kod delta 100