Co to za projekt?
"Języki programowania" to projekt międzyklasowy II LO, w którym prezentujemy kilkanaście podstawowych algorytmów stworzonych w różnych językach programowania oraz karty pomocy dla nich. Ma on na celu pokazanie, że nie jest istotny język programowania, jakiego się nauczymy, a sposób myślenia i algorytm. Zadania wykonywane są przez uczniów IILO interesujących się informatyką i programowaniem. Wszystkie kody pokazują kopie algorytmu wykonanego wstępnie w języku Scratch.
Zachęcamy do nauki programowania. Przygotowaliśmy zestaw podstawowych ćwiczeń pozwalających rozpocząć przygodę z programowaniem.
Na stronie znajdziecie zadania i ich rozwiązania wykonane w:
- Szablony startowe zadań w Scratch - Dominik Sieciński, nauczyciel
- Bash - Borys Łangowicz 1e 2019/2021
- Apple Swift - Code Team 2017/2018
- Pascal zad. 1-7 - Krzysztof Stroiński, klasa 1ib 2017/2018
Pascal zad. 8-14 - Filip Maciejak, klasa 1e 2017/2018 - Kotlin - Grzegorz Dzikowski - klasa 2ib 2017/2018
- Java Script - Mateusz Kmak - klasa 2e 2017/2018
- PHP - Joachim Jarosz - kasa 2ib 2017/2018
- Phyton - Kuba Szymkowiak - klasa 2e 2017/2018
- Scala zad. 1-8 - Klaudia Szudra - klasa 1ib 2017/2018
- ATARI Basic zad.1-8 - Kasperczak Mateusz - klasa 2e 2017/2018
ATARI Basic zad.9-14 - Tomek Jaworski - klasa 1e 2017/2018 - C - Kamil Wzgarda - klasa 1e 2017/2018
- C++ - Michał Kierul - klasa 1ib 2017/2018
- Arkusz kalkulacyjny ;-) - Filip Maciejak, klasa 1e 2017/2018
Spróbujcie wykonać te same ćwiczenia w języku programowania, którego Wy się uczycie!
Kliknij i zobacz wszystkie zadania
- Scratch - instalka - wersja dla Ubuntu.deb
- karta-pomocy-xojo.pdf
- swift-karta-pomocy.pdf
- karta-pomocy-bash.pdf
- java-karta-pomocy-klaudia.pdf
- java-karta-pomocy-piotr.pdf
- java-karta-pomocy-wojtek.pdf
- python-karta-pomocy-mateusz.pdf
- XOJO - julia i michal.pdf
- cpp-karta-pomocy-jakub.pdf
- python-karta-pomocy-przemek.pdf
- cpp-karta-pomocy-patrycja.pdf
- cpp-karta-pomocy-zosia.pdf
- java-karta-pomocy-filip.pdf
- cpp-karta-pomocy-kacper.pdf
- Scratch - Pierwsze kroki.pdf
- python-karta-pomocy-kasia.pdf
- python-karta-pomocy-natalia.pdf
- Atari Emulator - pcxf380.zip
- Scratch - instalka - wersja dla windows.exe
- Scratch - instalka - wersja dla mac.dmg
- python-karta-pomocy-kuba.pdf
- atari-basic.pdf
- pascal - jak zaczac.pdf
- numery_bledow_pascal.pdf
- atari-basic-skrot.pdf