Co to za projekt?
Projekt ma na celu pomóc w nauce i opanowaniu algorytmiki przy pomocy języka Scratch. Opracowaliśmy 5 kartek z zadaniami algorytmicznymi.
Scratch – interpretowany wizualny język programowania. Został zaprojektowany przez Mitchela Resnicka (m.in. pomysłodawcę serii zabawek Lego Mindstorms i twórcę języka StarLogo), jest rozwijany przez mały zespół pracujący w Lifelong Kindergarten Group w MIT Media Lab. Nazwa języka wywodzi się z turntablizmu, czyli techniki miksowania muzyki (tworzenia tzw. skreczy) przez hip-hopowych didżejów.
Opracowanie zadań: Natalia Fiebig, Halpress Leszno (absolwentka IILO)
Na PIERWSZYM SPOTKANIU zainstaluj Scratch i wykonaj ćwiczenia z załączonego poniżej pliku SCRATCH-PIERWSZE KROKI.PDF oraz wykonaj test T1
Kliknij i zobacz wszystkie lekcje
- Scratch - Pierwsze kroki.pdf
- Scratch - instalka - wersja dla mac.dmg
- Scratch - instalka - wersja dla windows.exe
- Scratch - instalka - wersja dla Ubuntu.deb