1. TEZA:
Można się uzależnić od gier.

2. CZĘŚĆ TEORETYCZNA
Należy opisać historię gier komputerowych.
Należy opisać historię konsol do gier.
Należy opisać historię polskich gier komputerowych.
Należy opisać jakie jest stanowisko WHO w sprawie gier komputerowych.
Należy opisać czy i jeśli są to jakie uzależnienia od gier.
Należy opisać czym jest e-sport.
Należy opisać jakie są pozytywne aspekty grania.

3. CZĘŚĆ PRAKTYCZNA

Należy przygotować papierową ankietę dla ok.30 osób (uczniowie z klasy).
Dowód na przeprowadzenie ankiet należy dołączyć do pracy (wydruki, zdjęcie wypełnionch ankiet)

Z ankiety powinniśmy otrzymać następujące wnioski: jaki procent uczniów poświęca ile czasu w tygodniu/dniu na gry komputerowe, jakie są najpopularniejsze urządzenia do grania, jaki typ gier jest ulubiony przez uczniów, jaki odsetek uczniów gra w gry w szkole, jaki odsetek uczniów gra również w gry planszowe. Należy też tak ułożyć pytania, abyśmy dowiedzieli się jaki procent uczniów jest uzależniony od gier.

4. WNIOSKI (minimum 1/2 strony i minimum 1/4 pracy nie licząc zdjęć oraz strony ze źródłami i strony tytułowej)
Należy spisać własne wnioski aby potwierdzić lub zaprzeczyć postawionej tezie.

5. DODATEK
W stopce każdej strony wpisz kod delta tego projektu