PRZED LICEUM
ZAPISZ SIĘ DO KZU
WYKONAJ TEST T1
PRZYJDŹ NA DRZWI OTWARTE
PRZYJDŹ I POGRAJ Z NAMI
POBIERZ ULOTKĘ
POLUB NAS!
KLASA PIERWSZA
CO TRZEBA UMIEĆ NA START
TEMATY LEKCJI
ZADANIA I TERMINY
KOPERNIK CODE TEAM
INTEGRUJ SIĘ!
NA KOMUNIKATORZE
GRAJĄC W DYNA BLASTER
PRZY PLANSZY
UCZESTNICZĄC W RETRO HACK DAY
UCZ SIĘ KODOWAĆ
KURS SCRATCH
SYSTEM OCENIANIA
POTRZEBNE PROGRAMY
CO W WAKACJE
KLASA DRUGA
CO TRZEBA UMIEĆ NA START
TEMATY LEKCJI
ZADANIA I TERMINY
KOPERNIK CODE TEAM
INTEGRUJ SIĘ!
Z PROGRAMISTAMI
PRZY PROJEKTACH CODEX3
PRZY PROJEKTACH SCRUM
ORGANIZUJĄC DYNA DAY
UCZ SIĘ KODOWAĆ
KURS APPLE SWIFT
ALGORYTMIKA
SCHEMATY BLOKOWE
KOPERNIK CODE SLACK
MUZEUM INFORMATYKI
ATARI PORTFOLIO
ZX SPECTRUM
POTRZEBNE PROGRAMY
KLASA MATURALNA
CO TRZEBA UMIEĆ NA START
TEMATY LEKCJI
ZADANIA I TERMINY
KOPERNIK CODE TEAM
POMAGAJ MŁODSZYM UCZNIOM
OLIMPIADA
POTRZEBNE PROGRAMY
SYSTEM UBUNTU
PYCHARM IDE DLA PYTHONA
NETBEANS IDE DLA JAVA
SLACK
PO LICEUM
MATURA Z INFORMATYKI
STUDIA INFORMATYCZNE
PRACA JAKO PROGRAMISTA
WRÓĆ POROZMAWIAĆ
Lekcje informatyki
Materiały dla poziomu podstawowego.
Kliknij i zobacz spis dostępnych materiałów do pobrania
Dodatkowe pliki do pobrania:
regulamin pracowni komputerowej.pdf
przepisy bhp.pdf
realizacja podstawy.pdf
program_nauczania.zip
podrecznik - podstawa.jpg
ankieta-progowa.pdf
Zobacz więcej z działu
Inne