KLASA PIERWSZA LICEUM/PRE-IB

WYKORZYSTUJEMY: SYSTEM UBUNTU, JĘZYK PROGRAMOWANIA SCRATCH


Semestr pierwszy

WARM-UP (do 10 października)
- Zapoznanie się z tematami jednoosobowych projektów interdyscyplinarnych
- Wykonanie testu T1 (waga oceny 1)

STARTER (do 1 listopada)
- Wykonanie jednoosobowego projektu Codex1b zgodnie z zasadami oceniania (waga oceny 3)
- Wykonanie testu T2 (waga oceny 2)

REAL PRESENTATION (do przerwy świątecznej)

- Wygłoszeni prezentacji Codex2 zgodnie z zasadami oceniania (ten sam temat co STARTER) (waga oceny 3)
/terminy prezentacji należy ustalić pomiędzy sobą w grupie tak aby wszyscy zdążyli wygłosić prezentację/

DYNA DAY organizowany przez grupę Kopernik Code Team (styczeń lub luty)
- Możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji turnieju w Bombermana (jako uczestnik)

Semestr drugi

SECOND PROJECT (do 1 kwietnia, temat może zostać zasugerowany przez nauczyciela)

- Wykonanie dowolnego niewykonanego wcześniej projektu z Codex1b, Codex2 lub Codex3  (waga oceny 3)

PROJECT DEFENSE (od 15 marca do 1 maja) (TYLKO KLASY Z PROFILU INFORMATYCZNEGO ORAZ PRE-IB)
- 6 pytań dotyczące części teoretycznej projektu wykonanego w pierwszym semetrze (waga oceny 4)

- Wykonanie testu T2 przy rzutniku (6 losowych pytań) (waga oceny 2)

FINAL PROJECT (do 1 maja, temat może zostać zasugerowany przez nauczyciela)

- Wykonanie dowolnego niewykonanego wcześniej projektu z Codex1b, Codex2 lub Codex3  (waga oceny 3)

ATARI RETRO HACK DAY organizowany przez grupę Kopernik Code Team (maj)
- Możliwość wzięcia udziału w turnieju dla programistów jako uczestnik (wymagana ocena 6 z I semestru)
  (zalecane jeśli myślisz o studiach inf. i pracy programisty)