Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa i zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem - John D. Rockefeller

Kompetencje miękkie to umiejętność odnalezienia się w sytuacji społecznej. Dzięki nim potrafimy współdziałać z innymi ludźmi, przedstawiać swoje stanowisko, tworzyć swój wizerunek w przestrzeni społecznej. Soft skills należą do kompetencji przyszłości. W ogłoszeniach o pracę są oczekiwane przez większość pracodawców. Umiejętność pracy w zespole, kreatywność, kompetencje interpersonalne, myślenie kognitywne decydują o zatrudnieniu kandydata, a później o jego dalszej karierze. Posiadając rozwinięte umiejętności miękkie skuteczniej rozwiązujesz problemy zawodowe i lepiej radzisz sobie w życiu prywatnym. Każdy z nas posiada soft skills. Można i należy je ćwiczyć – chociaż niewielu z nas ma tego świadomość.

Pod okiem doświadczonych wykładowców-praktyków nasi uczniowie trenują takie kompetencje, jak m.in. team building, kreatywność, sztukę autoprezentacji, negocjacje i pracę w zespole.

Szkolenie z autoprezentacji poprowadził Mateusz Gołębiowski