NAUCZANIE ZDALNE
MATERIAŁY
KLASA PIERWSZA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA DRUGA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA TRZECIA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA CZWARTA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
ARKUSZE MATURALNE
PROJEKTY
CODEX 1 (EDYTOR TEKSTU)
CODEX 2 (PREZENTACJA)
DLA OSÓB Z CERTYFIKATEM
CODEX 3 (INTEGRACJA)
PROJEKTY GRUPOWE SCRUM
JAK ZDOBYĆ CERTYFIKAT
CODE TEAM
UBUNTU
ZDOBYWCY CERTYFIKATÓW
INTERGRACJA
SPOTKANIA Z PROGRAMISTAMI
LOGIKA PRZY PLANSZY
DYNA DAY
TOGUZ KORGOOL
MAGIC THE GATHERING
IMPRERIUM PLACKÓW
KODOWANIE
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
ATARI BASIC
KURS SCRATCH
KURS SWIFT
GENERATOR WYDRUKÓW
PRAKTYKI ZAWODOWE
MUZEUM INFORMATYKI
TESTY
Temat 2
Algorytm z warunkami
Opracowanie w Swift -
kliknij