NAUCZANIE ZDALNE
MATERIAŁY
KLASA PIERWSZA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA DRUGA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA TRZECIA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
KLASA CZWARTA
PROJEKTY I ZADANIA
PLIKI DO POBRANIA
ARKUSZE MATURALNE
PROJEKTY
CODEX 1 (EDYTOR TEKSTU)
CODEX 2 (PREZENTACJA)
DLA OSÓB Z CERTYFIKATEM
CODEX 3 (INTEGRACJA)
PROJEKTY GRUPOWE SCRUM
JAK ZDOBYĆ CERTYFIKAT
CODE TEAM
UBUNTU
ZDOBYWCY CERTYFIKATÓW
INTERGRACJA
SPOTKANIA Z PROGRAMISTAMI
LOGIKA PRZY PLANSZY
DYNA DAY
TOGUZ KORGOOL
MAGIC THE GATHERING
IMPRERIUM PLACKÓW
KODOWANIE
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
ATARI BASIC
KURS SCRATCH
KURS SWIFT
GENERATOR WYDRUKÓW
PRAKTYKI ZAWODOWE
MUZEUM INFORMATYKI
TESTY
Temat 14
Silnia - iteracja
Opracowanie w Swift -
zobacz tutaj
Silnia - iteracja.pdf