Należy wybrać dzień i za pomocą tego systemu uruchomić grę miejską. Zanim to zrobimy:

Do oceny oddajemy pliku PDF przygotowanym wg standardu Codex1 w którym należy:

  • opisać skąd pomysł na nazwę gry,
  • opisany sposób jak został skrócony link do wygenerowanej gry,
  • wzór plakatu jaki pojawił się w szkole,
  • tabelka z numerami skrzynek (bez kodów) oraz współrzędnymi pod którymi zostały ukryte
  • mapka z zaznaczeniem wszystkich 10 skrzynek oraz miejsca startowego
  • 10 zdjęć z momentu ukrywania skrzynek, na których będzie widać miejsce i osoby, które skrzynki schowały.
  • tabelka z informacją o znalezionych skrzynkach (7 dni po uruchomieniu gry) i o tym kto je znalazł (informacja z www z loginami użytkowników).

Uwaga - wykonanie projektu zajmuje około 10 dni

W grupie jedna z osób musi być koordynatorem projektu.
Ta osoba odpowiedzialna jest za przygotowanie sprawozdania, rozplanowanie prac oraz ich weryfikację.

 

(Projekt może być związany z CAS)